Nieuwsbrief HON: prestatieafspraken, woningonderhoud, belang van ventileren

In de nieuwste editie van de HON-nieuwsbrief aandacht voor de volgende onderwerpen:

• Samen met Woningstichting Nijkerk, de Alliantie, gemeente Nijkerk en HuurdersBelangenVereniging de Alliantie hebben we nieuwe prestatieafspraken getekend. Maar waar bestaan die prestatieafspraken uit? En wat is onze rol daarin?
  • Voor welke klussen moet je de woningstichting bellen en waar moet u als huurder zelf mee aan de slag? We hebben dit voor u op een rij gezet.
  • Onze vrijwilligers zetten zich in voor de belangen van de huurders in Nijkerk, Nijkerkerveen en Hoevelaken. We kunnen nog wel wat versterking gebruiken!
  • Een huurdersvraag over woningruil.
  • Het belang van ventileren.

De nieuwsbrief is hier te lezen. De gedrukte versie ontvangt u samen met het magazine Dichtbij van WSN.

Eerdere nieuwsbrieven teruglezen? Deze vindt u in ons archief.