WSN Dichtbij in de wijk

‘WSN Dichtbij in de wijk’ op 19 oktober in De Terrassen

Wat vinden huurders uit de wijk De Terrassen in Nijkerk van hun woning en de buurt? Op woensdag 19 oktober zijn wij samen met medewerkers van WSN, de gemeente Nijkerk, het Energieloket, welzijnsorganisatie Sigma Nijkerk en buurtbemiddeling aanwezig bij WSN Dichtbij in de wijk.

Van 15.30 tot 18.00 uur zijn huurders van harte welkom in de speeltuin aan de Zijdevlinder om in gesprek te gaan over hun woning en buurt. Voor bewoners staat er staat koffie, thee of limonade met iets lekkers klaar. Ook is er een springkussen voor de kinderen.

De wijk in
WSN Dichtbij in de wijk is een initiatief van WSN. Zij gaan twee keer per jaar een buurt in. In juni vond dit evenement plaats in Nijkerkerveen waar huurders hun vragen stelden, zorgden deelden en ervaringen uitwisselden.