Agenda jaarvergadering HON – 18 september

De jaarvergadering van HuurdersOrganisatie Nijkerk wordt maandag 18 september van 19.00 tot 21.30 uur gehouden in vergader- en congrescentrum De Schakel in Nijkerk.

Agenda

19.00 uur  Inloop met koffie en thee en  gelegenheid om met de WSN en de HON in gesprek te gaan. Beiden zijn aanwezig in marktkraampjes waar je alle vragen kunt stellen die je hebt.

19.30 uur Welkom door Ron Weil, voorzitter van de HON. Hij neemt de aanwezigen mee in het thema Verduurzaming. Er volgt een quiz met mooie prijzen en een verhaal van de WSN over de duurzaamheidsplannen.

21.30 uur Afsluiting en napraten met een hapje en drankje.

De jaarvergadering is in vergader- en congrescentrum De Schakel in Nijkerk aan Oranjelaan 10. Deze locatie is vlakbij het NS Station Nijkerk maar heeft ook voldoende parkeergelegenheid.