HuurdersOrganisatie Nijkerk zoekt positieve en enthousiaste vrijwilligers

Huurders en woningzoekenden vinden overal wat van, daarom zoeken wij positieve en enthousiaste vrijwilligers om samen meer grip te krijgen op het bouwen van betaalbare huurwoningen, verduurzaming en onderhoud van huurwoningen in Nijkerk, Nijkerkerveen en Hoevelaken.

Er is nog plek vrij aan tafel voor meer vrijwilligers. Ben jij huurder in Nijkerk, Nijkerkerveen of Hoevelaken, lijkt het je leuk om ons team te versterken voor minimaal 6 uur per maand? Wij bieden je transparante samenwerking, gezelligheid én een ‘vrijwilligersvergoeding’. Heb je interesse? We komen graag met jou in contact. Hoe meer vrijwilligers, hoe meer de gemeente ziet dat het woningtekort, verduurzaming en onderhoud van huurwoningen écht leeft in de gemeente Nijkerk.

Neem contact op

Wij zien uit naar jullie reacties via 06 – 47 08 22 00 of mail naar info@huurdersnijkerk.nl. Wij vertellen je graag meer over de werkwijze van de HuurdersOrganisatie Nijkerk (HON).

Op de foto van links naar rechts: Andy van den Dop, Gerrit van Breda, Ron Weil en José Broekhuizen.