HON bezoekt Nijkerkerveen op 8 en 10 juni 2022

Huurdersorganisatie Nijkerk (HON) neemt deel aan het evenement ‘Dichtbij in de wijk’ van Woningstichting Nijkerk (WSN). De woningcorporatie verhuurt circa 310 sociale woningen in dit mooie dorp. HON bestuurslid Gerrit van Breda hoort graag van bezoekers of hun woning nog naar wens is of dat iets aandacht nodig heeft.

Naast HON en WSN zijn welzijnsorganisatie Sigma Nijkerk, de gemeente Nijkerk en Buurtbemiddeling aanwezig. Belangstellenden krijgen niet alleen nuttige informatie; zij worden ook getrakteerd op koffie, thee of limonade met wat lekkers erbij. Ook zijn er gratis hebbedingetjes.

woensdag, 8 juni 2022 van 15.30 – 18.00 uur
locatie: grasveld De Bruijnhof (ter hoogte van nr. 29), Nijkerkerveen

vrijdag, 10 juni 2022 van 15.30 – 18.00 uur
locatie: grasveld Zonnehof (ter hoogte van nr. 1 t/m 25), Nijkerkerveen

Huurders van WSN hebben zich verenigd in Huurdersorganisatie Nijkerk. HON is bereikbaar op 06 – 4708 2200, info@huurdersnijkerk.nl, www.huurdersnijkerk.nl en facebook Huurdersorganisatie Nijkerk (HON).