Huurders ontvangen sleutels nieuwbouwappartementen aan Lunetten in Nijkerk

15 huurders hebben de sleutels van hun spiksplinternieuwe appartementen aan Lunetten in Nijkerk ontvangen. Dit is een nieuwe straat in de nieuwbouwwijk Het Spaanse Leger.

Blij om hier te wonen

In de duurzame appartementen, gebouwd door Lithos Bouw B.V. uit Amersfoort en ontwikkeld door Spaanse Leger B.V., wonen vooral jongeren en starters. Onder de nieuwe huurders is een jong stel die voor het eerst gaat samenwonen. Dilara en Lucas delen hun enthousiasme: “We zijn blij dat we hier nu (samen)wonen. Via de projectwebsite van WSN konden we de bouw goed volgen, dat vonden we heel fijn!”

Duurzame koers

De 15 appartementen in Lunetten zijn niet alleen een belangrijke toevoeging aan de nieuwe wijk, maar ook een fraai voorbeeld van duurzaam wonen. De woningen zijn volledig gasloos en uitgerust met een bodemwarmtepomp en zonnepanelen. Goed voor een lage energierekening en een lage CO2-uitstoot.
De appartementen hebben twee kamers, een woonkamer en een slaapkamer. WSN bouwt op dit moment ook in Nijkerkerveen. De 21 levensloop- en 8 eengezinswoningen van het project De Goede Woning worden half december opgeleverd. Klik hier voor meer informatie over het project.