Lees het laatste nieuws in de nieuwsbrief van HON

In de nieuwste editie van de HON-nieuwsbrief aandacht voor de volgende onderwerpen:

• Echt luisteren naar de huurders, benaderbaar zijn en aanwezig zijn waar nodig. Dat is wat u als huurder in Nijkerk, Nijkerkerveen en Hoevelaken van ons mag verwachten. En daar hebben we het afgelopen jaar ook weer hard aan gewerkt. Met als meest recente voorbeeld onze oproep om de petitie tegen de geplande hoogbouw in Nijkerk vooral niet te tekenen.
  • De energierekening drukt door de stijging van de energieprijzen zwaar op de woonlasten. Voor veel huurders is de energierekening twee of soms wel drie keer zo hoog geworden. Toch kunt u vaak nog energie en daarmee veel geld besparen.
  • Wilt u uw financiële kennis en vaardigheden inzetten voor de HON? Dat komt goed uit, er is een vacature voor de functie van penningmeester.
  • Een klacht van een huurder naar tevredenheid opgelost.

De nieuwsbrief is hier te lezen. De gedrukte versie ontvangt u samen met het magazine Dichtbij van WSN.

Eerdere nieuwsbrieven teruglezen? Deze vindt u in ons archief.